Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Camilla - 16 oktober 2009 12:33

Så tråkigt med en hel jobbar helg framför sig igen. Med andra ord, jag kommer inte träffa Tyra så mycket, inte min sambo heller för den delen =(. Hoppas helgen går fort. I onsdags var jag uppe på klubben och tränade, gick riktigt bra, så nu känner jag mig mer peppad helt klart, har gjort lite framsteg lite här och var, jippiii =) Igår så var jag och Tyra ute i det härliga vädret. Vi åkte till skogs och träffade Hanna och ZoeZoe. Både hundarna var helt lyriska över att ses igen och for iväg som två sträck. Vi lyckades hitta en massa svamp och till slut insåg vi att vi inte kunde strunta i den och började plocka, blev 4 fulla hundbajspåsar med trattisar, mums. Jag skänkte mina svampar till Hanna som var sugen på svampsoppa =) Igår köpte jag ett schampoo till Tyra som jag tänkte skulle hjälpa lite mot hennes förbaskade finnar som inte ger sig riktigt. Hon har inga som helst problem med dom, men kan schampoot ta bort finnarna blir hon ju så mycket finare i pälsen. Malin, jag har kollat på fodret och det är tydligen kyckling, så himla typiskt. Synd att Miilo inte kan äta det. Men min Tyra har också en väldigt känslig mage, men peppar peppar, det funkar fortfarande med det nya fodret. Idag är första dagen hon är bra i magen efter att ha mumsat i sig morötter. Jösses vad dålig i magen lilltjejen har varit sen i tisdags, skönt att det gått över nu, vill ju att mitt lilla pyre ska må bra. Om en vecka såhärdags är jag och Tyra i Stockholm och lägger spår, så himla kul, önskar man kunde spola fram tiden =) Jahapp, ha en trevlig helg allihopa!

        

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards