Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Camilla - 2 november 2010 22:24

Har inte haft någon sug alls att skriva på ett tag. Med oss är det bara bra. Idag ringde klockan tidigt och vi gick upp och Tyra låg i sängen under täcket och tittade inte ens ut med huvudet lite som hon annars kan göra för att ha lite koll på vad vi håller på med för vansinne så tidigt på morgonen.


Tyra ville inte alls gå upp, hon ville inte ens in i bilen faktiskt. Precis som att hon kände på sig vad som var på gång. Husse och matte går upp tidigt ihop, det måste betyda veterinären.


När vi kom till Västerås djurklinik fick vi komma in på en gång. Hur härligt är det inte när man kommer in med sin vita lilla marhoppa och veterinären ropar att Nämen är det inte söta lilla Tyra som är här igen, vad roligt att se dig! Jag ställde Tyra på vågen och håll i er nu! Tyra hade gått upp 2kg, så nu väger hon 23.2 kg, WOW säger jag bara!!!


En sköterska tog stygnen på Tyra, hon var lite röd, men ingen fara på taket. Vi fick även svar på biopsiproverna som togs. Jag hade ingen aning om att dom skulle skickas till UNITED KINGDOM *skratt* Tyra är en berest donna, en bit av henne i USA, NORGE och nu UNITED KINGDOM.


Jag är glad att vi tog pricktest och biopsi, med facit i hand hade jag velat haft det gjort från början, men då visste man ju inte bättre. Vad svaren visade på är jag för trött för att sätta in er i nu. Det kommer kanske vid ett senare tillfälle, men huvudsaken är att Tyra INTE är allergisk mot sig själv =)


Super trött så ska ta och kasta mig i säng. Godnatt gott folk och sov så gott!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards