Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Camilla - 14 november 2010 09:34

Jag har alltid tyckt om söndagar. Många därute har ågren för att det är söndag och suckar och deppar inför att måndagen är nära. Men på något konstigt vis gillar jag söndagar lite mer än andra dagar =)


Det är lugnt här hemma, pussgurkan ligger och sover fortfarande, hon ogillar ju tidiga mornar. Så skönt att kunna gå upp, äta frukost, duscha och sitta här en stund och hon bryr sig inte ett föga, hon lyfter inte på huvudet ens.


Tänk att så många tror att bara för att man har hund måste man upp kl 6 varje dag och gå ut med den. Det är ju jätte individuellt hur hunden är. Tyra är en sjusovare och det passar mig bra =)


Idag blir det mer träning på utmaningen, sen ska jag fortsätta lära om fotpositionen och finslipa den och så ska vi ge oss an apporten igen. Så roligt att jag kommit igång med träningen igen. Den har ju stått still i en evighet så det känns toppen att fått upp motivationen.


Jag har tappat räkningen nu, men tror att det kan vara en 2-3 veckor kvar innan Tyras vaccin dyker upp. Men dom skulle höra av sig så det är bara att luta sig tillbaka och vänta. Hon är ju piggelin och full fart så vi fokuserar på det =)


Nä om man skulle ta och göra iordning Tyras frukost och sen se om damen behagar stiga upp =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards