Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Camilla - 12 november 2010 18:43

Som sagt, jag belönar på fel ställen, självklart ska jag inte belöna när hon släppt apporten, utan hinna ta den innan hon gör det =)








Av Camilla - 12 november 2010 17:30

Det är så nyttigt att se sig själv när man försöker träna hund =) Jag belönar på helt fel ställen och oftast så känner jag det i mig men så börjar jag vela och så helt plötsligt har jag tryckt in en godis i munnen på Tyra. Måste skärpa mig med det, för det är ju så viktigt med belöning på rätt ställe och jag som dessutom använder klicker, och så lyckas jag klicka på helt fel ställe, det vill säga, när hon släppt apporten redan, då klickar jag och ger godis, aja baja Camilla!


Man måste ha humor när man tränar med Tyra, hon är som en liten clown. Slänger upp lite filmsnuttar från dagens träning. Har fler filmer då hon rymmer med apporten, men har inte hunnit ladda upp dom än. Tyra gillar inte apporten, tycker den är äcklig att ha i munnen, så det är något vi måste jobb på =)







Av Camilla - 12 november 2010 08:33

Lägger upp den här filmsnutten också. Slutet är så roligt tycker jag när Tyra står och kollar in något och sen får för sig att det är något superspännande, hon rycker till i hela huvudet *skratt*



Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards