Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Camilla - 13 november 2010 20:55

Jag är nöjd med dagens resultat hittills med vår träning i att klara vår utmaning =) Tyra gillar att jobba, men hon gillar det mest när det delas ut leksaker som belöning. Här är ett klipp från dagens träning:







Av Camilla - 13 november 2010 15:41

Ett av forumen jag är medlem på kom Paula med en sån rolig ide. Det handlar om att man utmanar sig själv. Och min och Tyras utmaning till nästa söndag är att jag ska försöka få henne att ligga med hakan i golvet i 20 sekunder. Mitt mål är att Tyra ska ha det som ett enda kommando, alltså inte att jag först måste säga ligg och sen erbjuder hon hakan. Jag vill kunna säga ett och samma kommando och då ska hon lägga sig med hakan i backen direkt. Ska bli intressant att se hur det går.


Jag har fått låna en apport av Pillan, den ser lite annorlunda ut än vanliga trä apporter så jag hoppas den ska funka bättre vid inlärningen för Tyra. Tusen tack Pillan för att du är så snäll och hjälper mig =)


Har några bilder från den 11/11 när vi var på landet, slänger upp dom på damen. =)


  Tyra har en förmåga att kunna se så lycklig ut =)   Hon kan även se helt crazy ut *skratt*                           

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards