Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Camilla - 2 december 2010 13:08

Var ute en stund idag med Tyra, hon hade dubbla täcken på sig men tyckte det var för kallt ändå. Jag har ju köpt en overall i fleece till henne men den är för stor bak på något konstigt sätt så måste försöka flirta med mamma och se om hon kan sy om den lite. Bakbenen glider ur och då trasslar hon ihop sig som ett enda stort nystan. När Tyra sprungit runt lite och gjort sin "snälla solen bjulla på mer värme dans" ställde hon sig vid bilen och ville in. Tyra kan varmt rekommendera stjärtvärme, det går inte av för hackor det inte *skratt* Sen kom Pillan och Torsten upp en sväng och träna, dom är så duktiga och Torsten är bara för vacker =) Var Tyra var när Pillan och Torsten träna? Ja i bilen såklart med värme på och den älskade rumpvärmen, så hon gillade underhållningen *ler*


Här kommer bilderna:


  Tyra i sin fleece overall från Hurtta och täcke från Granngården =)   Tyra testar om det går att springa med overallen...   Vackra mattes tjej =)       Fin himmel, Tyra har bestämt att det inte ska bli ett vackert kort så hon ser till att lipa *skratt*   Coolt med nya kameran fast jag inte lärt mig den än, men upptäckte när jag tittade på kortet på datorn att man såg alla små vattendroppar så tydligt på hennes nos =)   Kommer du någon gång?   Tyra matchar sina reflexer på täcket med sina ögon =)   Tugga pinnar är det slut med nu...   Vad är det mitt öga skådar? Vilket otroligt snyggt halsband i ROSA, tur att inte husse är hemma och ser *skrattar*   Tyra har så mycket skinn, hon är min lilla säl =)   Tyra är banne mig mer i luften än på marken när hon är ute =)   Tyra imiterar haren och visar matte hur den hoppar, kan även tro att hon kör små grodorna *skratt*   Älskade Tyra!   Tyra har verkligen långa ben =)   Tyra fäller upp örat för att höra bättre, ropade verkligen matte på mig?   Jaaaaaaa det gjorde hon och här kommer jag =)     Tyra är avslöjad, hon har skägg =)   "om jag blundar riktigt hårt så kanske allt det kalla är borta när jag tittar igen" =)   Tyra dansar sin indian dans i hopp om mer värme på jorden =)   Hon stod verkligen på ett ställe och hoppade runt, såg så roligt ut.   Tyra kör sin mer sol dans i hopp om mer värme =)   Tyra kommer av sig när jag skrattar åt henne =) Säkert mitt fel då att hennes dans inte faller in *skrattar*   Tyra visar hur det skulle sett ut om hon skulle hålla på med Dragweight. Ser verkligen ut som att hon drar något tungt =)   Om jag ruskar på mig så kanske kylan försvinner? =)   Finns inga ord i världen som kan beskriva vad jag känner för denna vackra skapelse!           Tyra tittar ut över snölandskapet =)   Fina Torsten, jag är övertygad om att Pillan borstar hans tänder med blekningsmedel *skratt*

Torsten är så vacker, älskar hans färger =)  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards