Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Camilla - 3 december 2010 13:14

Idag på förmiddagen så packa vi på oss kläder och drog till skogs. Det var bara 5 minus ute så det kändes nästan som tropisk värme mot vad det har varit i några dagar nu.


Tyra njöt av att vara ute och jag med fast med alvedon i kroppen och en nätt temp på 38. Men kände att hon skulle få vara ute och busa och hon sprang och jag tog kort, eller snarare försökte ta kort på mitt lilla vita yrväder som ibland springer fortare än ljusets hastighet *skratt*


Det märks att Tyra har klåda, för när täcken ligger emot hennes kropp så kommer hon emellanåt och stryker sig emot mig som en katt brukar göra mot ens ben. Och så gör hon en speciell min när man klappar om henne över täckena och då vet man att det kliar. Fast det gör henne gott att vara ute i friska luften. Hon är tydlig också när hon tycker det räcker, man behöver inte vara orolig över att man är ute för länge med henne. För när hon inte vill längre, ställer hon sig vid bilen på den sidan där hon hoppar in och så tittar hon på mig *ler* Mattes älsklingen, hon ser så lycklig ut när hon springer fritt. Vad jag önskar att alla hundar fick ha det så. Här kommer ett gäng bilder =)


  Tyra spanar ut över lekplatsen *ler*   Hon bokstavligen flyger fram =)     Tyra tar en snabb vilopaus för att snart börja fara runt igen =)   Hon blundar och drömmer sig säkert bort mot varma stora ängar =)   Mattes fina fina älskling!   Tyra tar sikte mot skogsbrynet =)   Vinterland i Eskilstuna =)   Tyra far runt häruppe bland träden och tittar ut emellanåt för att kolla så matte är kvar =)   Här kommer jag =)   Tyra sprang fram till mig för att gosa lite och sticker sen iväg igen upp till träden =)   Hinner fånga Tyra när hon far runt däruppe =)   cool bild tycker jag, det går verkligen undan fast det är snö att plöja sig fram igenom.   Tyra sträcker ut sig lite =)     Här kör hon sin indian dans igen, man kan inte annat än skratta =)   Hon skuttar runt och ser sådär härligt lycklig ut och jag bara skrattar åt henne =)   Vilket gör att hon kommer av sig av mitt skratt och stannar upp och sr lite sur ut, ingen värme idag heller för att matte förstör hennes fina sol danser *skrattar*   Här ser hon så lycklig ut mitt hjärta!   Spring i benen =)   Finaste hunden i världen =)       Tyras öron bara flyger hit och dit när hon skuttar runt =)       Ska jag bita grenen? Nä, matte bråkar på mig då så bäst att låta bli =)   Tyra smyger fram bland småträden...   Tyra är expert på att göra grimarser =)   Här gör hon minen som visar att det kliar samtidigt som hon springer...   Hon flirtar med matte samtidigt som hon flyger fram *skratt*   Efter 50 minuter ute så börjar Tyra styra kosan mot bilen..

snart framme vid bilen =)  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards