Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Camilla - 17 december 2010 18:19

Var ju på Strömsholm igår och det gjordes ultraljud på Tyras buk. Märks att Tyra börjar ledsna rejält på det här med veterinärer och jag klandrar henne inte, håller helt och hållet med henne.


Tog ut journalkopiorna och läste igenom ultraljudet och vad jag kunde läsa mig till var det inget allvarligt. Veterinären som gjorde ultraljudet skulle ta det med Katinka som sen skulle ringt mig igår, men hann inte så pratade med henne idag.


Hon meddelar det jag redan läst mig till, att det inte är något större fel på Tyra *jippiii* och det som är avvikande är mkt gaser och lätt inflammation i tarmarna. Men detta ultraljud är bättre än det senast gjorda så det är ju glada nyheter.


Tyra äter nu hemlagad mat och älskar det =) Har ringt och kollat när vi får komma till Kerstin och dom hade skrivit fel på pappret vi fick hem, det är den 4/2 vi får komma. Synd att det inte var 4/1 istället, men är glad att vi har en tid.


Nu är äntligen helgen här, den jag längtat efter i ett år *skrattar* Stora Sthlm är äntligen här och det är bara några timmar innan det kör igång. Jag kommer åka från stan halv sju imorgon bitti så det blir till att sova tidigt ikväll. Imorgon blir det Nordiska Mästerskapen i Lydnad och på söndag utställning för Tyras syskon. En hel helg med bara hund, hund och lite till hund och massa trevliga människor att umgås med. Känns som att min julafton börjar imorgon =)



Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards