Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Camilla - 11 december 2010 18:40

Vid det här laget har jag lärt mig lite hur Tyra funkar. Så igår, fredag bestämde jag mig för att ge henne antibiotikan, istället för att vänta till idag. Tyra mådde inge vidare igår under dagen men piggade på sig lite mer sen mot kvällskvisten. Idag har hon varit lite mer på g igen. Jag har ju sovit men Ronnie berätta att hon är lite mer full i fan som bara hon kan vara *skratt* och det är ett tecken på att hon mår lite bättre.


Fick hem ett papper igår som jag ska fylla i inför besöket hos Kerstin Bergvall. När jag pratade med receptionisten så sa hon att det inte fanns tid förrän i början av Februari och att den 4/2 är den första tiden dom hade. Jag bad om att få stå på återbudsslista. Så igår stod det på pappret att jag var välkommen dit den 4/1 kl. 14.00 Jag får ringa på måndag och kolla om dom skrivit fel eller fått in återbud som dom ger mig istället. Jag hoppas att det är så, för känns betydligt bättre med en tid den 4/1 =)


Inatt kör jag min 3e natt sen är jag ledig på måndag, ska bli skönt. Hoppas min tös är i bra skick så vi kan fortsätta träna Vinka =) kanske kan filma då också. Visade husse igår att hon börjat lära sig det, och då la Tyra huvudet på sne och lyfte tassen så sött när jag vinkade med min hand och sa vinka =) Hon är ju förbaskat söt min tös.


Idag fick jag hundsport hem, vet det är lördag, men tror grannen under hamstrar min post efter att brevbäraren med lässvårigheter lagt posten i fel brevinkast. Hon heter M och jag C hur svårt kan det vara att skilja på dom bokstäverna?


Hur som helst så fann jag en intressant sak i tidningen och ska hålla utkik för den föreläsningen vill jag absolut gå på. Den är den 3 februari i Eskilstuna och handlar om genetik =) Så den vill jag inte missa. Ville så gärna gå en utbildning och kostnaden exklusive moms var 5600kr, pratade med dom som håller i det och frågade vad det blir allt som allt och dom sa den "lilla" summan: 7600kr. Det är bara att glömma, har inte råd som det ser ut nu och innan läget stabiliserats för Tyras del måste jag lägga pengarna på henne, utbildningen får vänta till en annan gång. Om ingen känner att den vill sponsra mig med en sisådär 8000kr i runda slängar? =) Snääääääällllaaaaaaa Tomten, kan jag inte få dom i julklapp? *skrattar* Tror inte ens att om tomten fanns att en sådan julklapp skulle dyka upp =)


Min sammanställan av Tyras journalhandlingar fortsätter vidare, vill vara bra förberedd när jag träffar Kerstin. Måste beställa journalkopior från Västerås djurklinik, upptäckte att jag inte hade fullständigt därifrån. Satt och läste journalen inatt en sväng och var tvungen att sluta, blev så jäkla arg när jag läste allt trams. Vet att jag vid något tillfälle gjort en liten sammanfattning på besök och ultraljud och mediciner osv, men har nog inte kvar den.


Nä, nu får ni fortsätta ha en skön lördag!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards