Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Camilla - 13 augusti 2011 17:18

Under helgen har vi den stora äran att få vara hundvakt åt en herre som heter Astolf men som gärna titulerar sig som Greven   


Astolf har några år på nacken, minns inte riktigt hur gammal han är ärligt talat, men jag kan ju tycka att hans gråa nos enbart är charmig. 


Han fick mina föräldrar att smälta idag och min far blev nog nästintill kär i Astolf och det var inte "Greven" emot att bli så kelad med. Vi tillbringade halva dagen ute på landet, men Astolf föredrog mest att ligga i gräset och ha koll på var min sambo tog vägen, för dit han gick, följde Astolf med.


Här kommer ett gäng bilder jag tog på gammel herren idag:


   Såhär trött var Astolf när han kom hem efter dagens utflyckt till landet.


  Jag fullkomligt älskar det här kortet.


  Nu är det ju som så att jag har ju en förkärlek till udda kort och detta ovan som är i svartvitt är ett bland dom absolut bästa kort jag någonsin tagit enligt mig själv. Sån otroligt känsla i bilden och så vacker med alla Astolf gråa inslag i sin päls och det klara ögat gör bilden fulländad!   


  Här lever herrn upp till sin titel, Greven   


  Så fin och en riktig kelgris!


  Här är första kortet av 3 som är snarlika, men detta är mörkast i färgen.


  Detta är något ljusare än det första.


  Detta är det sista av de 3 och det här är det ljusaste av dom. Tycker alla korten är fina såklart =)


            Här ser Astolf helt busig ut =)


  Astolf höll stenkoll på min sambo och följde med honom var han än gick =)


          Tycker han ser så ledsen ut på vissa kort, men han var nog mest trött tror jag.


Nu snarkar han högt här hemma på den ursnygga rosa dynan   

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards