Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Camilla - 29 augusti 2011 08:22

Klockan har en tendens att låta riktigt illa när den börjar låta på morgonen när det är dags att gå upp.   Jag hade ingen lust att gå upp först, men det är väl få gånger när klockan ringer som man direkt känner att jippiiiii nu får jag äntligen vakna och gå upp *skratt*


Däremot finns det helt klart vissa dagar som känns roligare att vakna upp till än andra och ibland är det mer motiverande att gå upp på morgonen än andra dagar.


Idag är en sån dag då det känns ändå roligt att gå upp, har ju en hel del att fixa med. Först handledning på förmiddagen med jobbet och sen uträtta lite ärenden, åka ut till landet och låna väska att packa i och nånstans ska jag sova också och sen gå och jobba kvart i nio ikväll   Som sagt många bollar i luften idag, inget som känns obekant för min del, men jag tycker det är okej när det är begränsade dagar som är så, tänk förr hade jag alla dagar fullt ös, funkar ju inte riktigt i längden.


Först kände jag att det var dumt att jobba inatt eftersom vi ska åka imorgon, men sen kom jag på hur bra det faktiskt är!     Eftersom jag då är vaken hela natten på jobbet så imorgonbitti när jag kommer hem är det bara att stupa i sängen och gå upp vid ca 17 tiden och fixa det sista för att sen åka till Rönninge och sen bege sig iväg till Holland. Då orkar jag ju köra hela natten eftersom jag sovit hela dagen och det är ju perfekt!!!


Nej mina fina vänner därute, nu måste jag bege mig iväg. Jag önskar er en härlig dag och hoppas att ni mår bra därute för det är ni värda! Ta hand om er och en liten tankenöt: Varje dag är förändringens dag vare sig vi vill eller inte, för ingen dag är den andre lik även om det kan tyckas så ibland. Våga gör något nytt idag om det så bara är att le mot en helt främmande människa   

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards