Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Camilla - 6 mars 2012 01:25

Denna gången är det en amstaff tik vid namn Sasha som sprang bort från sin husse i Vilsta som ligger i Eskilstuna. Det hände vid kl 21 tiden på måndagkvällen ( 5/3 ) Jag väljer att länka till en blogg där det även finns bilder på tiken som är bortsprungen. Till er som bor i Eskilstuna eller omnejd som har möjlighet att gå en sväng i Vilsta och leta efter Sasha eller Nisse ( taxen ) är er hjälp varmt tacksamt! Just Er hjälp kan avgöra att dessa hundar kommer tillrätta igen.


Jag jobbar vaken natt inatt så slutar kl. 07.15 imorgon bitti så behöver sova till ca 13 på tisdagen, men efter det kommer jag och min hund Aysha ge oss ut till Vilsta igen för att söka efter Sacha och Nisse.


Jag vill hjälpa till med det lilla jag kan, även om jag inte känner dessa hundars ägare så vill jag bidra med det jag kan och hoppas att om detta skulle hända mig en dag, att det finns dom som tänker som jag och hjälper mig i den fruktansvärda situation ägarna just nu befinner sig i.


Här är länken till bloggen där det finns bilder på Sasha:


http://finest.se/amandaskog


//Camilla

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards