Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Camilla - 18 mars 2012 19:00

Aysha har en tendens att bli lite sur när hon inte får som hon vill. Hon vill gärna få godis och gottis när hon anser att hon gör rätt och håller jag inte med henne så protesterar hon på olika sätt. Filmade lite idag när vi tränade, på båda filmerna syns det tydligt vad hon tycker om att inte få sin vilja igenom. En taggad tjej som gillar att träna, det är superkul, jag måste bara tänka ut något bra koncept hur jag ska forma henne och hennes energi så hon lägger den på rätt ställen istället för att bjebba med mig =)




 
  

Av Camilla - 18 mars 2012 08:33

Idag är det söndag, och söndagar är något jag tycker om, har alltid gjort, vet inte varför egentligen, men känns som en sån skön dag på veckan. Jag vaknade tidigt idag, redan 06.15, funderade på om jag verkligen skulle gå upp, men kände mig utsövd så tänkte att varför ligga kvar då.


Aysha brukar inte vara den som drar benen efter sig utan om jag börjar röra på mig är hon uppe på en gång och vill inte missa om det ska hända något kul. Hon lyfte på huvudet bara och blängde på mig som att jag inte var riktigt klok *skratt*


Jag klädde på mig och sen fick jag ropa på henne i hallen för att hon skulle komma, men då kom hon så glatt trippandes min lilla tös. Vi tog en långpromenad på 1 timme och 20 minuter. Ibland känns det som att man går och går och går och kommer jätte långt och så tittar man på klockan och då har det bara gått ca 20 minuter och jag har inga direkt jätte hurtiga kliv heller. Hur som så var det jätte skönt ute, mulet, men skönt. Det bästa av allt att gå så tidigt en söndagmorgon är att man får vara ifred, så jag tog flexikopplet så Aysha hade lite mer rörlighet vilket hon uppskattade =)


Vi avslutade vår promenad genom Vilsta, och Aysha tittar lika trumpet på mig varje gång som hon inte får bada i ån, hon verkligen vill hoppa i, men jag tycker det är för kallt ännu.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska ta oss för, vi har precis ätit frukost så vi får se vad som händer och sker. Jag ska pallra mig in i duschen iallafall och försöka bli lite fräschare än den svettlisa jag nu är *ler*


Slänger upp lite filmer från i tisdags och en film är från i onsdags då Anders var och hälsade på.





 

I början på dagen så var Anders jätte rädd för Aysha, ville knappt sitta i bilen samtidigt fast hon satt i buren, men såhär såg det ut i slutet av dagen. Han gör framsteg och jag märker att ju mer han kan kommunicera med Aysha desto mindre blir hans rädsla.
   
  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards