Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Camilla - 3 april 2011 10:43

Jag har drömt upprepande gånger nu en och samma dröm, eller nä drömmen ser inte alltid lika ut, men förmedlar samma sak som jag inte riktigt har analyserat ännu.


Jag drömmer att jag har en hund som jag tror är Tyra, den är sjuk och jag besöker veterinärer och det diskuteras fram och tillbaka och jag tänker hela tiden i drömmen att det här är fel, jag känner i hela mig att det inte är något som stämmer och  jag blir lite förbryllad över att faktiskt stå där med en hund som dom säger heter Tyra.


Sen säger veterinären alltid att hunden måste avlivas och att det är det enda rätta och då säger jag alltid i alla drömmar: Men hur ska jag kunna avliva Tyra? Hon är ju redan borta?


Och då kommer Tyra till mig och jag känner hur det stora lugnet infinner sig i hela mig och hon tittar på mig med sina stora bruna ögon och sen följer jag med henne och vi vandrar bort från allt tillsammans och jag vaknar alltid upp med en fin känsla i mig.


Det konstiga är att jag drömmer det upprepande gånger och jag vet att jag tycker det känns helt förvirrat varje gång det händer i drömmen att dom pratar om att Tyra är dålig för hon är ju redan död?! Och vad jag än försöker säga till dom så lyssnar dom inte, som att jag nästan är ljudlös när jag pratar för dom hör mig verkligen inte.


Antar att det är ett sätt att bearbeta allt det här, men jag har förut i mitt liv drömt sanndrömmar och det här är en dröm som tyder på ett budskap som jag inte kan se än, eftersom jag drömmer så starkt och känner saker på riktigt i drömmen.


Jag tror Tyra försöker säga mig något, men jag vet inte vad??


En teori är att hon vill få mig att släppa allt jobbigt och leda mig ur det hela och visa hur bra hon har det.


Jag vet inte, men ska förhoppningsvis få lite mer klarhet i det hela nån gång =)



Av Camilla - 3 april 2011 08:49

Ikväll ska Rhino åka hem igen, det kommer bli tomt här hemma utan hans närvaro, den söta lilla grisen! Men vi ses ju snart igen, och det glädjer mig!


Idag tar vi det lite lugnt på förmiddagen eftersom vi ska börja vår sök kurs idag hos Helenas Hundskola. Det ska bli så jäkla kul att gå kurs igen! Jag har gått den här sök kursen tidigare med min Varga och kommer ihåg hur roligt det var! Ska bli spännande att se hur Rhino tycker att det är!


Kommer med en uppdatering senare ikväll när vi är färdiga med kursen och Rhino är hemma hos Maria igen.


Tack Maria för att jag fått låna Rhino den här tiden, han är en liten ängel!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards