Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Dagens träning

Av Camilla - 29 september 2012 20:33

Aysha har varit trött idag, fast vi har ju kört en hel del den här veckan så inte så konstigt, sen har det dessutom regnat så inte hennes grej att vara ute då. Imorse gick hon med viktmanschetter och nu i kväll testade jag att träna henne på pilatesbollen. Behöver en större boll upptäckte jag, men den här får duga sålänge tills jag hittar en ny, tips någon? Jag tycker att det är läskigt att hon kan göra sig illa om hon ramlar ner, hon gör ju ett hopp i filmen som jag tycker ser lite läskigt ut och jag ska verkligen försöka jobba på att det inte blir fler sådanna, men livet med Aysha är alltid oförutsägbart, man vet aldrig vad som händer och sker.


Jag tycker hon sköter sig riktigt bra, men törs inte ha bollen på annat sätt tills vi båda är lite mer vana vid det. Sen var det den där attans stretchningen, hon ville knappt alls, men jag märkte efter viktmanschetterna att hon blev lite stel så försökte stretcha så gott det gick. Kanske måste bli så att jag får lägga pilatesbollen den dagen hon inte ska gå med vikterna, får se.



Var iväg till Biltema idag också och köpte kedjor och snöre och en sån där hake som man hakar fastkedjorna i snöret som sen ska fästas i selen, så nu är vi redo att börja dra också. Vi ska fixa det här, jag har gett mig den på det. Vet inte hur ni andra är, men jag är sån ibland, att jag behöver bryta ihop och sen kommer man igen och tar nya friska tag.


Nej, huvudet dunkar så jag ska runda av tidigt ikväll, har ju varit vaken sen 05.20 idag och det känns lite överkurs. Så imorgon hoppas jag på sovmorgon =)

 
 
Pierina, Cilla, Enzo & Trolla

Pierina, Cilla, Enzo & Trolla

30 september 2012 10:30

Shit vad duktig hon är!!! Och hon är ju jättefin i kroppen <3

http://mixtomax.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards