Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Camilla - 1 juli 2009 20:30

Idag har jag och Tyra varit ute på landet. Känns omöjligt att vara inne i stan när det är så enormt varmt, Tyra uppskattar inte den enorma värmen som är och blåsten lyser med sin frånvaro. Hon älskar verkligen att vara därute, där kan hon springa fritt och utforska allt sånt som hon ser för första gången. Hon har även gjort stora framsteg med att inte vilja gräva i rabatterna *skrattar* När vi kom hem så gjorde jag den vanliga inspektionen på henne som jag alltid gör när vi varit ute och alltid på kvällen. Då upptäcker jag att hon har röda små prickar på magen. Misstänker att det kommer ifrån när hon sprang och skuttade runt i det höga gräset, ska hålla koll på dom och hoppas att dom försvinner. Vill ju att hon ska må bra. Hon verkar inte ha något obehag av prickarna som att dom skulle klia eller något sånt. Håll gärna tummarna att dom försvinner snarast =) Min mamma jobbar på en gruppbostad och kom hem med en boende när jag och Tyra var där. Måste säga att jag är så stolt över Tyra som sköter sig så fint. Det blev ju på samma gång bra träning för Tyra att träffa människor som är annorlunda. Jag tycker att det är viktigt, så Tyra inte helt plötsligt sen är rädd för t ex rullstolar eller männskor som låter annorlunda osv. Jag gjorde några godissök åt henne och hon har blivit en hejjare på att söka godis, envis är hon också, ger sig inte i första taget. Jag ska framöver börja köra lite spår med henne hade jag tänkt, känner på mig att hon är bra på det, för hon gillar att använda nosen. Det var allt för den här gången, inga bilder idag tyvärr, glömde kameran hemma.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards