Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Camilla - 12 juli 2009 21:03

Jag har jobbat hela helgen och idag när jag kom hem så upptäckte jag att Tyras röda prickar blivit sämre. Jag får nog ta och boka tid hos veterinär så dom får kolla upp vad det är. Hon verkar inte lida av det alls, men eftersom det blivit sämre så känner jag att det måste kollas. Så det blir till att ringa Strömsholm imorgonbitti och se vad dom säger. Jag har tänkt att vaccinera Tyra mot rabies också så hon kan få ett EU-pass, så får väl passa på att fixa det på samma gång om dom tycker att vi ska åka in. Hoppas inte det är något allvarligt bara. Jag var så sugen på att träna idag när jag slutat mitt 12 timmars pass på jobbet så jag körde lite med Tyra i köket. Sitt och Ligg, sakta men säkert så lägger hon sig på bara kommando Ligg och inget handtecken, jippiii ett genombrott i träningen =) Kan verka väldigt simpelt, men även de lättaste sakerna måste ju läras in, och nu verkar det som att hon börjat förstå ordet ligg. Imorgon ska jag träna mera, ska bli kul. Jag är ju sån trätt äkta hundnörd att det roligaste jag vet är ju att träna hund, så morgondagen ser jag fram emot. Hoppas på fint väder bara. Nu säger jag tack och godnatt, uppdaterar imorgon igen efter veterinärsamtal och lydnadsträning =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards