Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Camilla - 14 juli 2009 10:40

Jag har bestämt mig för att avvakta med Tyras prickar, så jag hoppade över veterinären i måndags. Tur att man har en sån snäll uppfödare som man kan rådfråga och vända sig till med alla möjliga olika frågor =) Träningen igår gick strålande, jag koncentrerade mig på sitt, ligg och har börjat träna fotpositionen. Sen är det ju mycket kontakt som tränas förstås och inkallning. Jag hade en annan hund som störning och Tyra vill ju gärna leka med den andra hunden men efter ett tag så kunde hon fokusera rätt så bra på mig när jag påkallade på uppmärksamhet. Idag var jag upp och tränade lite inför Specialen, men jösses vilken känguru jag har i kopplet =) Tyra är mer i luften än på marken känns det som. Tyras starkaste kort inför lördag är hennes enorma charm, men det bjuder vi på. Det ska bli så roligt att få se alla hennes syskon och sen är det ju aldrig fel med hundarrangemang =) Efter träningen idag, så besökte Tyra och jag djuraffären, dags för kloklippning. Hon är så duktig när hon sitter i knät och passar på emellanåt att pussa lite på den som klipper klorna. Sen var det hög tid för frukost, kors i taket, hon åt upp allt! Hon har varit så dålig på att äta från och till, så det var skönt. Slutligen blev det en dusch, inte till lilltjejens stora lycka precis, men ibland måste man. Nu sover hon gott vill jag lova, min lilla pärla. Jag är så glad att jag har henne. Det var allt för den här gången, tack för mig.

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards