Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Camilla - 2 juli 2009 12:12

Varmt varmare varmast eller vad säger ni? Här där jag bor är det super hett iallafall. Vi har planer på att dra iväg någonstans igen, Tyra tycker nog det är skönare att vara vid havet istället för en het lägenhet. Tyras röda prickar är kvar, men tycker inte dom är lika röda idag, så hoppas dom försvinner. Min lilla tjej är inne i en spökperiod just nu, hon ser spöken i det mesta. Hon börjar med att boffa till och titta på föremålet eller personen eller ingenting som helt plötsligt blivit någonting. Oftast väljer hon sen att vilja studera det hela mer nära och går jag fram till väskan eller påsen eller vad det nu kan vara så är spöket sen som bortblåst. Jag skulle tycka det var spännande att få titta in i deras huvuden och få se hur dom upplever saker och ting och få se vad dom går igenom. Kommer bli dåligt med uppdatering ett tag nu, men sen återkommer jag i vanlig ordning och förhoppningsvis har jag många fina kort att dela med mig av. Ha det så bra så länge!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards