Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Camilla - 15 juli 2009 11:47

Idag har jag och mitt lilla pyre varit ute och miljötränat lite. Vi gick där i godan ro och helt plötsligt stannar Tyra upp och boffar till och tänker inte gå en millimeter till. Jag undar först lite vad hon pysslar med men sen förstod jag ju att det jätte stora monstret hon ser är konsums reklamskylt *skrattar* Jag går fram och klappar lite fint på skylten, ( undrar vad folk tänker om en ) och då kommer hon fram försiktigt och nosar på skylten för att sen göra några känguru hopp för att bjuda upp det numera ofarliga monstret till lek. Gick ju inge vidare så hon tröttnade ganska snart =) Jag har suttit och tittat på kort på Tyra och jag blir alldeles varm inombords. Tänk att hon är min, det söta lilla trollet. Jag hittade två kort från när vi var på Öland. Ett är när Tyra funderar på att hoppa i plurret och ett är när vi besöker Långe Jan på södra Öland. Tyra brydde sig inte ett dugg om själva fyren, men kossorna som gick och betade var ytterst intressanta =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards