Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Camilla - 24 januari 2010 18:37

Min lilla höna här hemma börjar göra sig redo för löp igen. Hon löpte första gången när hon var knappa 6 månader och nu har det snart gått exakt 6 månader igen så hon är punktlig min lilla höna. Det trista är ju att hon kommer säkert igång med löpet precis så vi missar flertalet av lektioner på kursen hos Helena. Det är en stor nackdel med tikar. Man får inte gå kurs med en löptik inte hellre tävla =(  Ja, ja nu är det ju som det är och det kommer ju knappast som en chock för mig eftersom jag valt tik *skrattar* Hade kanske inte räknat med ett löpintervall med 6 månader. Jag hoppas att det här löpet kommer gå obemärkt förbi som det förra. Tyra blev lite skendräktig men ingen fara på taket. Det förra löpet kändes det nästan som att Tyra själv inte var med på vad som hände, precis som att hon inte förstod ens att hon löpte. Hon var ju bara liten bäbis då juh och är fortfarande kan jag tycka. Det är väldigt mycket valp över Tyra, ett riktigt busfrö *skrattar*


Annars är allt bara bra med lilltjejen, fullt ös medvetslös är hennes motto =) Hoppas ni alla haft en bra helg!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards