Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Ligger så mycket efter!!!

Av Camilla - 28 december 2010 17:14

Jag har varit sämre än sämst att blogga de senaste dagarna, veckorna känns det nästan som. Jag har haft lite för mycket att göra och för få timmar på dygnet. Hinner inte blogga allt jag vill nu heller, men tänkte bara kika in och tala om att vi lever iallafall *skratt*


När jag får tid så ska jag sätta mig och ladda upp filmerna från hundmässan på Tyras syskon som ställdes ut, och även lägga upp kort jag tog då.


Tyra var även och lekte med bästisen Torsten i söndags och Sigge bus, fick en del fina bilder som jag också ska försöka ladda upp och lägga ut.


Men som sagt, tiden räcker inte riktigt till så jag återkommer med bild och filmbomb inom de närmsta dagarna.


Måste ju passa på att GRATULERA Tyras Storebror och ägare, Zimpan och Aloka för den jätte fina utmärkelsen Årets arbetande amstaff 2010 och placering 2, Stort Grattis Aloka och Zimba    Aloka, du är verkligen ett stort och gott föredöme för alla hundägare därute!


Min andra GRATULATION går till Tyras helsyrra och ägare, Lilo och Carola. Jag har sagt förut att jag tycker att Carola är en superkvinna och med tanke på det fina resultat hon och Lilo presterat 2010 kan man inte säga annat än att jag hade rätt *skratt*


Stort Grattis Carola och Lilo för den fina utmärkelsen till Årets 1a inom Show Amstaffs 2010!!!!! Wow, jag får rysningar!


Eftersom det är Capa Tosta alltihopa så skulle jag kunna fortsätta med gratulationer i en evighet egentligen *skryter och är kaxig* men som sagt har inte tid just nu *skrattar*


Hur var det jag sa innan Stora Sthlm? Ja just ja, min fina slogan:


"CAPA TOSTA, LITE MER, LITE BÄTTRE"


Nu måste jag kila, ha det gott alles!

 
 
millan&rozzo

millan&rozzo

29 december 2010 21:20

Haha, löööve the slogan ;-P

http://www.amstaff-rozzo.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards