Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Camilla - 10 februari 2010 19:16

Tänk att min lilla höna här hemma snart fyller 1 år. Tyckte inte det var länge sen vi hämtade hem henne och hon var sådär pytte liten. Fast hon är nog rätt pytte liten fortfarande i mina ögon, mattes lilla tjej.


På fredag styr jag och Tyra kosan upp till Stora staden igen för att träffa Memea, det ska bli roligt. Jag hoppas verkligen inte värdret tänker ställa till med något igen för vill verkligen träffa Memea.


Tyra har lugnat ner sig med att vara kuckeliku =) Hon blöder inte längre och alla som träffar henne tycker att hon är så lugn. Ja i förhållandesvis till vad kan man ju undra. Fast dom har ju rätt i en sak, från att ha varit en studsande studsboll av glädje till att kanske bara göra ett skutt så har hon ju blivit lugn *skrattar*


Tyra kommer nog alltid vara ett sprudlande yrväder med massa glädje i sig och det är just det jag gillar hos henne. Jag gjorde några tappra försök att ta ett anständigt kort på Tyra i helgen, men lyckades inte. För att göra en lång historia kort kan man säga att hon har mycket spring i benen =) Ska göra ett nytt försök i helgen som kommer.


Satt och kollade runt på olika Mh-test förut. Jag riktigt längtar efter att få se hur Tyra reagerar när den där rocken flyger upp mitt i alltihopa från ingenstans. Jag tror att Tyra kommer skälla ut den, men min magkänsla säger att hon efter det kommer gå fram till den och kolla läget, men hur det egentligen blir får tiden utvisa när det är dags. När man såg dom där spöken komma gåendes i skogen kände jag att det skulle till och med jag kunna lägga benen på ryggen och springa därifrån för. Undrar vad Tyra kommer göra =) Ja ska bli kul att se framöver hur det blir.


Är medlem i olika forum på nätet och i ett forum just nu så var det en som hade hört att just vita amstaffar har fel i huvet, att dom är knäppa?!! Tyckte det var ett rätt lustigt koncept. Fast Tyra kan ju emellanåt leva upp till det, men det gör ju å andra sidan jag med =)


Nähä, händer inte så mycket just nu, återkommer på fredag om den dagsutflyktens händelser =) ha det så bra allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards