Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Camilla - 11 februari 2010 09:06

Det var en gång en sommar, närmare bestämt sommaren 2009. Jag och Pillan var uppe på hundklubben i vanlig ordning och satt och pratade i solen med det trevliga sällskapet som joinat oss. Sällskapet övertalade mig att gå med i tidningskommitten och Pillan propsade så att självklart skulle jag vara med i den och dona och fixa. Sen satt hon och fnissade gott åt att jag till slut tackade ja. Jag och Pillan har någon form av ständig ironi mot varandra och skadeglädje är ju den enda sanna glädjen så hon var så "glad" för min skull att jag blivit invald i en kommitte =) Jag sa då när hon skrattade som bäst att skratta du min kära vän, för den som skrattar bäst skrattar sist.


Tiden gick och ett årsmöte nalkade sig på hundklubben då allt skulle spikas. Pillan hade pratat lite innan om att det nämnts något om att hon eventuellt skulle ingå i någon kommitte men hon hade inte riktigt koll på läget kände hon och jag började småle helt elakt såklart, men vafan det kan hon bjuda på *skrattar*


Vi sitter där på Årsmötet och jag blir invald i tidningskommitten på 1 år, observera 1 år. Och så är det Pillans tur. Ordförande sitter och går igenom vilka som ska väljas till Styrelsen och då dyker Pillans namn upp och jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig för skratt. Jag väntar, och väntar och väntar och så har dom klubbat att Pillan ska sitta med i Styrelsen och vara Sammankallande till Studiekommitten i 2 år, hahahahahaha 2 år, då brister jag ut i gapskratt och applåderar. Härligt Pillan! Inte illa pinkat att sitta i Styrelsen och har uppdrag i 2 år. Jag vill ju givetvis passa på att Gratulera Pillan till detta och önska henne stort lycka till i framtiden och ni som glömt bort det, så är ju uppdraget på 2 år *skrattar* Tji fick hon, hahahahaha. Som sagt, skrattar bäst, skrattar sist och eftersom hon började så avslutade jag det hela, så jag hoppas inte det går igen =)


Det var allt från denna gången, återkommer imorgon!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards