Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Snälla hjälp till att hitta Nisse!

Av Camilla - 5 mars 2012 12:32

Nisse är en dvärgtax som är strävhårig och han försvann i lördags den 3/3 kl. 10.15 i Vilsta. Det var till höger om backen där den här frisbee banan börjar som Nisse sprang iväg mot skogen och kom aldrig tillbaka. Hans matte med familj och andra som velat hjälpa till har sökt efter Nisse hela helgen utan resultat. Nisse har ett svart täcke på sig med rött foder, att han har täcke på sig kan innebära att han sitter fast någonstans.


Snälla ni som bor i Eskilstuna med omnejd, har ni möjlighet att gå en sväng i Vilsta och leta efter Nisse vore det jätte snällt om ni gjorde det!


Nisse har även figurerat på fb sen i lördags som en efterlysning och även på blocket.


http://www.blocket.se/sodermanland/Har_nagon_sett_Dvargtaxen_Nisse_38955038.htm?ca=12&w=1


Jag förstod inte då att det är samma Nisse som jag och Tyra gått kurs med, nu spelar det ingen roll iof för det är lika hemskt att en hund är bortsprungen och ej återfunnen, men det känns ändå lite extra i hjärtat när man träffat Nisse och hans underbara matte. Nisse är en mkt söt lite hund och mkt snäll.


Så snälla, hjälp till att hitta Nisse!!! Jag och Aysha ska ge oss ut strax och leta.


Här är numret till Nisses matte: 070-733 86 90 och Nisses matte heter Anna.


 
 
Amanda

Amanda

6 mars 2012 00:32

Ännu en hund bortsprungen i Vilsta. En amstaff vid namn Shasa, sprang ifrån sin husse vid 21 tiden ikväll (5/3).. Hjälp oss leta!!

http://finest.se/amandaskog

Camilla

6 mars 2012 01:13

Fy vad jobbigt för ägaren och för den stackars hunden =( Jag kommer åka till Vilsta och leta efter att jag sovit, jobbar vaken natt så kommer sova till ca 13, efter det ger jag mig ut och letar. Vilket nummer når man ägaren på om man finner Shasa??? Är hon rädd för något och hur är hon mot andra hundar? Kommer ha min egen hund med och leta nämligen. Har hon halsband på sig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards