Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Camilla - 12 mars 2011 02:55

Här kommer ett gäng med kort som jag inte laddat upp, inte vad jag vet iallafall =) Några från när Pillan och jag varit ute och gått, och på när jag var och hälsade på Rhino hemma hos Maria när rara Camilla var där med sin söta Chili =)



  Maria visar söta Rhino =)


 

Chili visar Rhino vem som bestämmer på bilden ovanför. Jag gillar ju udda kort så tyckte det här som är över texten på Chili var fint =)

     

  Chili myser i Camillas famn <3   Chili och Camilla lyssnar på något lärorikt som Maria berättar =)   Chili är så otroligt söt och feminin tycker jag =)   Sötnos vill sitta i mattes knä =)   Torsten   Sixten   Först kommer Sigge med Tyson i hasorna, så himla söt bild =)   3 Bc:s som leker =)   Pillan med sin flock =)   en vacker nordsvensk vi gick förbi =)     Undrar vad Torsten gör egentligen? *skratt*   Torsten, Torstens mamma Pepsi och Torstens syster Smulan och lilla Tyson   Syrran visar tänderna åt Torsten....   Släkt träff =)

Torsten med sin syster Smulan, så olika. Partisk som jag är måste jag säga att jag gillar Torstens täckning mer, han är så fin i sitt bruna <3  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards