Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Camilla - 11 februari 2011 21:16

Idag har varit en jobbig dag, har mått sämre idag, många jobbiga tankar som snurrat i huvudet och förtvivlan över tomheten som inte kan fyllas har varit stor.


Imorgon är det dags, ska börja plocka ihop alla Tyras saker. Har inte orkat göra det tidigare, men nu är det dags och det måste ju göras. Men på något vis har jag inte velat ta undan allt, för det har kännts på något konstigt vis som att hon är kvar här hos mig om sakerna är här, men så är ju inte fallet.


Jag har saker jag skulle behöva berätta och skriva om, men som jag inte orkar idag, så får ta det en annan dag.


Hoppas jag får sova inatt, sover så dåligt utan Tyra under mitt täcke, tätt, tätt intill. Vi började ju alltid kvällarna med att hon låg på mitt bröst och tittade på mig med sina stora bruna ögon för att sen sluta dom och somna tungt. Samma procedur varje kväll sen hon var riktigt liten. Jag saknar det så enormt mycket.


Jag tänder ljus för Tyra varje kväll, och när jag släcker ljuset så talar jag om hur mycket jag saknar henne och hur högt älskad hon är.


Jag hoppas att morgondagen inte är alltför jobbig, kommer bli ännu mer tomt nu när man inte kommer ha några leksaker att trampa på eller hitta ben gömda under kudden.


Nej, nu börjar tårarna rinna, bäst att avsluta, får skriva mer en annan dag när jag orkar....


Tyra jag älskar dig så mycket! Önskar du var här hos mig och gjorde mig hel igen!  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards