Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Camilla - 24 februari 2011 10:18

Idag är det som sagt torsdag, vet inte vad jag ska hitta på idag, känner mig rastlös. Har inte varit ute än, men antar att det är istid därute. Skulle vilja ut och fota något, men är inte så sugen på att vänta på att något roligt att fota dyker upp =)


Bokrean har ju börjat iof, så kanske ska ta och fördjupa mig i den idag, det vore ju något det, att bara få gå runt bland massa spännande böcker som jag sen kan handla hem och så blir min andra hälft galen på mig. Jag är sån att jag handlar gärna böcker, läser några rader i dom och sen ligger dom bara. Men dom är ju bra att ha juh *ler*


Jo, så får det banne mig bli, får dra en repa på bokrean, börjar nere på stan och sen arbetar jag mig ut till Tuna Park *skrattar* Så nu får det ta och bli en dusch så man inte skrämmer ihjäl allmänheten i jakten på bra böcker =)


Hoppas ni har en bra dag allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards