Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 16 juli 2009

Mattes ängel

Av Camilla - 16 juli 2009 17:46

Jag fick migrän igår och blev då liggandes och har haft det fortsättningsvis idag, men nu börjar det hela lätta, så det är skönt. Tyra är ju en ängel, hon ville ligga brevid eller gärna på mig i sängen hela tiden. Hon är verkligen mattes tjej =) Husse smygfotade oss när vi sov som stockar båda två. Imorse ville inte Tyra gå upp, hon tittade på mig med den där blicken "måste jag"? Tyra är en riktig sjusovare på mornarna, vi går ut för att hon ska få kissa, men när vi kommer in igen, vill hon direkt under täcker för att sova till minst 9 iallafall, och det tycker jag är länge. Inte mig emot, hon får gärna sova, hellre det än en hund som vill upp i ottan. Eftersom vi befunnit oss inne mestadels av tiden det senaste dygnet kände jag när huvudet började ge med sig att det var dags för lite frisk luft. Jag åkte med Tyra till Sundbyholm och tog en mjukglass. Tyra tycker verkligen om mjukglass hon med, så söt när hon satt där och väntade på sin tur. Tyra håller för övrigt på att tappar sina valptänder för fullt och där den tanden satt som hon opererade bort, har det kommit en ny fin tand på utväxt. En otroligt fin egenskap Tyra har är att hon finner sig i olika situationer väldgt bra. Hon är verkligen en liten ängel, min ängel =)

 
 
Åsa,Cindi & Nova

Åsa,Cindi & Nova

16 juli 2009 18:32

Hallå...
Nova är likadan, hon bara älskar sängen :)
Härliga bilder :)
Inte långt kvar nu... Nerverna på topp! ;)
Ha det så gått, så synd vi på lördag :)
Kram
Åsa, Cindi & Nova

http://peppecindi.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards