Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Camilla - 17 maj 2010 13:58

Den här veckan är långt ifrån önskvärd. Jobbar alla dagarna utom torsdag. Jag har inte tid att jobba när det är så fint väder och det är blodspår i huvudet på mig hela tiden *skrattar* Hoppas veckan går fort så det blir nästa vecka snart =)


Idag satte jag på Tyra ett sånt här fästinghalsband som heter Scalibor. Min förra hund hade det och tyckte det var ett toppen sätt att få bort äckliga fästingar. Men min Tyra är ju så känslig, så jag har haft henne under uppsikt och kollat om det skulle påverka henne på något vis eller på hennes päls, men hon verkar helt som vanligt. Jag hoppas att hon kan ha det för jag har plockat 3 fästingar på henne hittills som suttit fast. Sen hur många jag tagit bort som krupit på henne är äckligt många.


Jag försöker göra det bästa av situationen fast jag jobbar så mycket så idag har jag och Tyra varit hela dagen ute på landet och Tyra har sprungit runt och upptäckt saker. Humlor är något hon gärna jagar, vilket jag inte uppmuntrar för snart är det ett helt gäng med getingar som säkert gör entre och hon lär ju knappast tänka: " nä det där är en geting så den jagar jag inte" *skrattar*


Jag har inte tränat något med henne idag, hon fick göra några godis sök men annars har vi bara varit ute och knutit. Nu sover hon gott så hon snarkar så hon lär inte sakna mig den stunden jag är på jobbet.


Hoppas ni andra har en skön dag i det härliga vädret!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards