Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Camilla - 28 maj 2010 10:12

Igår var jag och flocken =) ( hund och karln) iväg till stora staden, Stockholm =) Vi besökte SEA som man hör talas så mycket om och inhandlade en ny spårsele till Tyra där, den hon har nu är ju alldeles för liten. Vi besökte även djuraffären som ligger vid Bromma Flygplats, och jag säger bara Oh My God vad den är stor, I Love It =)


Tyra badade igår för första gången frivilligt, fast husse fick fint gå i med fötterna innan hon vågade sig i *skrattar* Tog kort på pluttan när hon plaskade runt och i vanlig ordning så ser hon fullkomligt galen ut =) Korten kommer senare.


Igår fick jag hem ett brev från Skk som frågar om jag har och Tyra vill delta i det här projektet om det nya mentaltestet BHP. Idag anmälde jag Tyra så nu håller jag tummarna att hon får vara med. Det är ju roligt för det är 5 raser som valts ut att delta i det här projektet och Amstaffen är en av dom =)


Jag fyllde även i forumläret som jag tyckte var evigheters långt, men det är iof bara bra att dom tar reda på saker och ting, och jag tyckte det var smidigt upplagt. Men sen kan jag tycka att det kan vara svårt att svara på saker med en skala från 1-5, men jag gjorde så gott jag kunde =)


Håll tummarna att vi får komma med =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards