Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Camilla - 30 maj 2010 21:40

På lördag styr jag och Tyra kosan åt Skövde, vi har fått plats för att göra MH =) Det ska bli så himla kul att se hur Tyra reagerar, eller också kommer jag ångra att jag någonsin åkte dit *skrattar* Nä, skojjar med er, det kommer nog gå bra =) Det jag är mest förväntansfull över är nog spökena, vem fan skulle inte bli skraj om det kom 2 spöken helt plötsligt gåendes i skogen *skrattar* För spöken ska ju inte gå, dom ska ju sväva =) =)


Dags för sista rundan nu, sen ska vi sova =)

Av Camilla - 30 maj 2010 20:32



  Känns som att Tyra kan se rakt in i ens själ när hon tittar på en =)     Tyra spanar..   Tyra tar sig en tupplur efter ett tag, skönt att ligga i solen =)   mattes finaste tjej =)   Trött tjej som njuter =)   Fy bubblan, vad är detta som dyker upp mitt i vattnet och som rör sig? =)   Gäller att jobba på solbrännan =)   Tyra blir lite röd när hon är ute i solen =)   Vackra Tyra...     Tyra och jag kampar lite, belöningen när man kommer direkt när ordet Hit ropas.     Jag hör något längre bort, men Tyra är inne i sin värld och vilken den är syns rätt klart, ta den roliga kampleksaken av matte =)   Släpp den någon gång då matte....   Tyra tycker det är roligt när jag håller kampleksaken med båda händerna så hon får hänga lite i den *skrattar*     Var så mycket bilar i skogen, hör att det är andra där, men ser inga, Tyra bryr sig inte =)   Torsten och Sixten leker, tycker det ser så kul ut när Sigge hänger i luften=)   Grabbarna busar järnet =)   Sixten har riktat in sig på en maskros =) mmmmm jummy =)   Lycklig Torsten springer till sin matte =)   Finaste grabbarna!  

Av Camilla - 30 maj 2010 09:59

Igår satt jag och tittade lite på nätet och fastnade på Svenska Brukshundklubbens hemsida och tittade lite på deras kalender. Herre Jösses vad mycket tävlingar det är! På ett sätt blev jag ju glad för då finns det ju möjlighet att tävla utan problem, när det kommer till tillfällen =) Men ju mer jag satt och tänkte på saken desto mer nervös blev jag. Jag beundrar verkligen alla som kliver ut på planen och tävlar, men hur i hela fridens namn klarar man av att överleva en tävling utan att svimma pga att man inte andas *skrattar*


Jag har ju varit runt en del och tittat på en del tävlingar, men aldrig tävlat själv men jag är ju nervös ändå *skrattar*


Min största rädsla är inte att poängen ska bli kassa, vet egentligen inte vad jag blir nervös över, för klarar vi inte ett första pris så gör vi inte, det är nog bara själva känslan jag får när jag inser att jag och Tyra ska gå runt där =)


Jag tror inte jag skulle vara lika nervös om det inte ingick platsliggning och sen i senare klasser, sitt i grupp osv.


Någon gång måste bli den första, men det blir ingen än på länge. Vill inte skynda fram något, vill att vi ska ha roligt hela vägen =)


Idag kommer Carola hem, hon som har Lilo, hoppas hon haft det toppen på lägret nere i Göteborg =) Tycker dom är så duktiga, Carola har den rätta mentaliteten, skulle vilja ha lite av hennes stålmannen nerver *skrattar*


Måste ju även skryta lite. Tyras storebrorsa Zimba som ägs av Aloka, har gjort anlagsprov och blivit godkänd med fint omdöme =) Stort Grattis till Aloka! Roligt när det går bra för hundägare som tränar med sina hundar. Jag hoppas att min Tyra kan göra ett anlagsprov i år och bli godkänd =) Kanske kan visa en bild på Zimba och berätta hur duktig han är, tror ni det funkar? *skrattar*


Ha en bra dag allihopa, och Stort Grattis till Alla Mammor därute!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards