Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Camilla - 19 maj 2010 14:40



  Puss du vackra sten, var hälsad =)   Nu när jag tillbett denna vackra sten kan jag använda den som hjälp till att spana =)   Om jag blundar kanske matte inte ser mig =)   Fullt ös =)   Matte säger att det där kallas hjortar och att jag inte får jaga dom...   Men dom ser ju så roliga ut, men jag sitter snällt kvar...     Tyra är så fin mot den gröna bakgrunden..     Aha, ett sorkhål...   Det måste jag inspektera mera....   Muta matte lite och leka med pinne, så hon kanske glömmer bort hur vit jag är när jag gräver i alla dessa sorkhål =)   Mattes älskling =)   Tyra i full färd att invadera sorkarna =)       

Av Camilla - 19 maj 2010 14:31



  Tyra upptäcker något som enligt henne verkar fullkomligt livsfarligt!!!   Hmmm, jag boffar så kanske det försvinner...   Typiskt, det ger inte resultat att låta lite farlig, jag får försöka ta mig framåt mot den där super farliga saken...   Gör en liten habrovink och kör in på ett sidospår...   Vad kan det vara?   Nästan framme nu....   Okej, bäst att undersöka störningsföremålen som inte brukar stå här där jag brukar springa...   Hmmm, luktar lite som dom där konstiga stickiga sakerna matte har grävt ner i jorden den senaste tiden...   Och det här verkar ju vara en sån där röd sak som matte brukar släpa på och ha dom där stickiga sakerna i, innan hon gräver ner dom...   Ja, nu är jag säker....   Och det här är den där konstiga pinnen matte använder innan hon gräver ner dom där stickiga pinnarna i jorden, tror dom kallas granplantor =)

Jippi matte, jag har löst mysteriet, det var inget farligt monster, det är ju dom där sakerna du använder när du planterar gran =)  

Av Camilla - 19 maj 2010 14:26



  Tycker man kan se på det här kortet hur lycklig min lilla sötnos är när hon flyger fram i skogen =)   Tyra i väntan på att få börja spåra, hon passar på att imitera en säl i ansiktet =)   Men kom igen nu, vi ska ju spåra =)   Tyra har ett fint tempo och är nogrann =)     Tyra gör sitt bästa för att norpa åt sig klöven, men den sitter ju fast! =)   Mums =)   Vackra Tyra =)   Här är kraniet Tyra hittade, men snigeln hann först =)  

Av Camilla - 19 maj 2010 14:22



  Hmmm vad är det här för något?   Verkar finnas godis i den =)   Attans, nu är det ju mycket svårare...   Jag kommer åt godisarna om jag gör tungan riktigt lång =)

Kanske ska prova med dom här vita sakerna? =)  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards