Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Camilla - 22 maj 2010 07:25

Tyra mår mycket bättre, det är så himla skönt. Inte helt bra i magen än, men hon kräks inte och hon får i sig skaplig mängd med vatten. Tyra ska tydligen dricka ca 1 liter vatten om dagen, har svårt att se att hon dricker så mycket, men det kanske hon gör. Igår var jag och Tyra ute på landet i det fina vädret. Vi gick en liten sväng ner på åkern där vi brukar gå vid hjorthägnet. Inga hjortar i sikte, men när vi kom ner så hade hela åkern slagit ut i maskrosblom =) Den var helt gul, så otroligt fint. Jag passade på att ta lite kort på Tyra, hinner inte lägga upp dom nu tyvärr. När vi kom tillbaka till bilen upptäckte jag att Tyra var alldeles gul av alla maskrosor hon sprungit i =)


Nu håller jag tummarna att Tyra får må bra coh att det är över för den här gången med magen. Jag önskar er alla en trevlig helg, nu ska jag dra mig till jobbet och spendera 12 timmar där, någon som är avundsjuk? *skrattar*

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards