Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Camilla - 25 maj 2010 20:19

Jag och Tyra har tillbringat eftermiddagen med Nina Svartberg =) Jag kan inte annat än säga att jag är så glad och kan inte sluta le =) Slänger upp lite kort från gårdagen och ska nu kasta mig i säng, både jag och Tyra är helt slut =)


  Tyra i full galopp mot mig =)   Tror Tyra trampat på något stickigt, för hon biter sig i tassen, hittade inga märken.   Ser ni Tyra, hon är långt borta =)   Tyra ändrar sig och vill komma mer nära, som vanligt i full fart framåt.   Här är Tyra vääääldigt nära, var tror ni hon landar? *skrattar*       Tyra ser ut att ha världens mest längsta kropp på det här kortet.       Här ser hon helt galen ut, och man ser hur gul hon blir av alla maskrosor =)     Tyra är svart om nosen efter att ha grävt efter alla dessa sorkar...   Tyra har lite som hobby att krasch landa rakt in i mig =)   Mattes plutta =)     Vet inte om ni ser, men hon tar ett sånt jätte skutt på det här kortet =)       Tyra står och lyssnar på min mormor, tur att hon inte störtdyker på henne *skrattar* Då tror jag mommo skulle gå av på mitten =)     

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards