Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Camilla - 2 juni 2010 13:06

Varit ute på landet idag, vilket otroligt fint väder vi har! Jag och Tyra gick en sväng i skogen och när vi kommer fram till maskrosängen, som numera är utblommad, händer något så mitt hjärta hoppade ur kroppen på mig och in igen *skrattar* Jag märkte på Tyra att det var något hon kände i sin lilla nos. Och helt plötsligt brakar det till och ett rådjur springer ut framför oss. Var kanske 7-10 meter ifrån oss. Tyra blir eld och lågor och vill springa efter och jag hinner tänka att nu är det tvär kört och ropar Stanna till henne. Helt otroligt, Tyra tvärnitar och rör sig inte ur fläcken fast rådjuret skuttar sådär himla kul bortåt =) Jag hann få upp kameran och ta ett kort, men hinner inte slänga upp det nu, gör det ikväll när jag slutat. Verkar som att min träning på hjortarna gett resultat =)


Sen var Tyra sugen på att springa åt det håll rådjuret stuckit, men jag sa bara lugnt att vi ska vara här och gå häråt och hon följde snällt med =) Visst, Tyra kanske inte kan alla lydnadsmoment ( typ inget *skratt* ) men när det kommer till att vara lyhörd såhär är hon verkligen duktig *stolt*


Dags för jobb nu, ha en bra dag allihopa! Bilder kommer ikväll när jag slutat vid nio =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards