Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Camilla - 19 juni 2010 19:12

Idag har jag och Tyra varit ute nästan hela dagen. Vi började med att åka till skogs, där vi gick omkring och bara njöt. Efter nån timme där åkte vi vidare till landet och tog en siesta. La oss ute på altanen i soffan och det var så himla skönt att bara ligga där och ta det lugnt och lyssna på alla fåglar =)


Vi var in till mommo och fikade, Tyra låg så snällt på sin filt. Sen var vi ute och busade lite och hade dragkamp som Tyra älskar och efter det var min tös trött må ni tro. =)


Tyra har slutat sin antibiotika kur nu och jag hoppas hon får bli frisk nu. Tycker nästan att hennes utslag gått tillbaka lite, men jag vågar knappt säga något sånt, för då kanske det dyker upp något annat skit =(


Nä, nu ska jag inte vara sån, men nu önskar man bara att det fick vara lugnt ett tag framöver =) Imorgon har jag en plan på att Tyra och jag ska gå blodspår, var ett tag sen och känner att det vore lite skoj. Hoppas på bra väder bara =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards