Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Camilla - 7 juni 2010 21:01

Igår var jag och Tyra ute och for en sväng och träffade brorsan till Tyra, Diamon =) Man ser verkligen hur liten min lilla tös är när hon syns med stora starka brorsan =) Bilder kommer =)


Idag har vi varit ute på landet en sväng. Jag passade på att träna lite snabba lägganden och linförighet. Läggandena gick sådär, men linförigheten går nog allt lite bättre kan jag tycka =) Men vilken hund som älskar leksaker skulle inte gå fin linförighet när matte har en superkul frisbee under armen *skrattar*


När vi kom hem kände jag för att ta en promis med Tyra. Vi gick ner på stan och kolla skyltfönster, var massor med folk därnere eftersom alla affärerna var öppna =) Tyra sköter sig så fint, vi tränade även på att inte jaga duvor och till slut förstod hon konceptet. Jag bryr mig inte så mycket vad folk tycker och tänker när jag tränar med Tyra, för mig är det viktigast att jag får fina grunder på min tös =) Sen gick vi, och så gick vi och så stod vi still och kollade på en hel drös med brandbilar som tjöt och blinkade hejvilt som hade bråttom någonstans. Sen gick vi lite till och sen ringde Pillan och undrade om jag hade lust att ta en promis och jag tänkte att varför inte. Så vi gick lite till, men med sällskap av Pillan, Torsten och Sixten. Så mycket trevligare med sällskap =) Vår lilla promis slutade på 2 timmar och 50 minuter =) Nu sover min lilla tjej som en stock och det ska jag med göra strax =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards