Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Camilla - 8 juni 2010 14:36

Imorse åkte vi och hälsade på Anna som har Ebba (vit herdehund). Var ett tag sen vi var där och Ebba hade blivit så mycket större och tuffare =) Tyra och Ebba har busat och lekt och jag har tagit massor med kort. När jag nu skulle tanka in dom i datorn så påstår datorn att hårdisken börjar bli för full och att det inte finns utrymme. Sabla dator! Jag kan alltså inte lägga upp några bilder eftersom jag först måste börja radera saker från hårddisken *suck* Jag har ju bilder på brorsan Diamon också som jag ville lägga upp men det får vänta nu.


Hur som helst så har vi haft en underbar dag hittills och nu om ett tag ska jag åka och jobba. Var så roligt att se dom två vita töserna fara runt och busa = Och snälla Anna bjöd på frukost och lunch, hon är himla snäll hon =) Sånna här hunddagar önskar jag att jag hade jämt =) Nu sover Tyra som en stock, och lär nog göra ett tag till =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards