Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Camilla - 17 juni 2010 22:06

Idag tog Pillan och Torsten sitt 3e förstapris och kan numera titulera sig med LP1 Torsten =) Grattis till dig Pillan som är så jäkla klockren på att träna hund. Tänk att det bara var Torstens 4e tävling någonsin. Förra tävlingen dom var iväg så fick Torsten 159.5 poäng, hur snöppligt är inte det?! Men idag blev det bättre poäng och så kammades LP:t hem =) Nu är det bara att sikta in er på lydnadsklass 2. Tack för en super trevlig kväll och jag är säker på att det blir fler framöver =)

Av Camilla - 17 juni 2010 09:25

Igår var vi till Strömsholm igen. Dom tog 4 nya skrapprover som visade: INGENTING. Dom vet inte vad det kan vara, men pratade om Demodex eller Foderallergi, men jag tror inte på något av det. Hur som helst så satte dom in Kortison i 5 dagar för det. Pratade mer om Koccidierna, men dom vet egentligen inte vad det är för sort som Tyra har. Vi ska ta nya prover till nästa onsdag och se hur läget är, förhoppningsvis ser vi ingenting då eftersom vi vill att allt ska vara borta.


Tyra ställde sig på vågen igår och hade gått upp 1kg på en vecka =) =) Sånt tycker vi om, det känns som ett sundhetstecken  =)


Igår var jag förbi Maria, Tyras uppfödare. Det är alltid lika roligt att ses och få träffa Lupa och Tjabban =) Jag är så glad att jag har just Maria som uppfödare. Hon är så otroligt kunnig inom mycket och har och är ett stort stöd nu när Tyra är dålig. Hon är alltid så tålmodig och hjälper till. Så om det är någon därute som undrar vilken kennel den ska vända sig till kan jag VARMT REKOMMENDERA CAPATOSTA KENNELN =) =)


Det var allt för den här gången =) Ha en bra dag allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards