Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Camilla - 9 augusti 2010 12:53

Gick undan att få svar på avföringsproverna jag lämnade in imorse från Tyra. Ringde för en stund sedan och kollat hur det gått och inga parasiter påträffades. =) Snacka om lättnad =) Fast hon beter sig precis som när hon hade koccidier, kinkig me maten, äter dåligt, mår illa. Fast skönt att det är uteslutet iallafall.


Jag kan nog tycka att Tyras utslag vid underlivet börjat gå tillbaka lite =) Tänk vad härligt om det vänder nu *glädje skutt* Vi håller tummarna för det.


Jag och Tyra va till skogs en sväng efter att ha uträttat ärenden. Hon springer runt och nosar men är så söt när hon håller sten koll på mig så jag inte försvinner =) En sak hon också gör som jag kan tycka är lite söt är när jag visslar på henne då ser man hur hon stelnar till och för en hundradels sekund funderar på att skita i det, men kommer sen i full galopp =) Man ser liksom buset i ögonen på henne att hon tänker på att skita i matte *skrattar* men kommer sen snällt =)


Jag jobbar ikväll och imorgon är jag ledig, och sen jobbar jag på onsdag, sen har jag semester =) =) Om Tyras hälsa går åt rätt håll nu så har vi ett BPH-test framför oss inom en snar framtid och så tänkte jag lägga in lite intensiv träning i lydnadsmomenten.


Dags att aktivera fröken lite innan arbetet, så hennes smart hjärna får bli lite trött =) Tur att man inte har sånna bekymmer *skrattar*

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards