Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Camilla - 18 augusti 2010 11:37

Jag har haft en plan om att starta Tyra i lydnadsklass 1 innan året är slut, men har nu efter långt grubblande kommit fram till att jag lägger ner alla sånna planer. Det har bara varit en aspekt till att vara frustrerad över att det inte går att träna eller att sen starta pga karens att ta hänsyn till.


I år blir det inga starter i något, nu ska vi bara få Tyra frisk igen och sen återuppta träningen och blicka framåt   


På ett sätt känns det bra att jag kommit fram till det, känns lite som en lättnad. Hade givetvis varit jätte roligt att varit ute på planerna nu, men det blir inte alltid som man tänkt sig och jag får ta det därifrån.


Vem vet, jag och Tyra kanske gör en Come Back nästa år när hon hunnit bli frisk och haft tid på sig att återhämta sig. En Come Back innan man ens hunnit göra premiären *skratt* Men ni kanske förstår vad jag menar? Man lägger inte ut så mycket pengar på privatlektioner och kurser utan att ha en vision med det.


I eftermiddag hade jag tänkt att Tyra och jag ska dra till skogs om inte myggen äter upp oss vill säga. Jag överlever nog det, men Tyras nyrakade mage gör nog inte det   


Ha en bra dag allihopa!   

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards