Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Camilla - 14 augusti 2010 20:43

Just nu går allt i snigelfart känns det som, men det hör och häpna verkar passa min Tyra för stunden. Jag hade aldrig kunnat tro att hon skulle frivilligt ta det så lugnt som hon gör, hon är ju som allmänt kännt ett riktigt energiknippe som far runt hit och dit.


Önskar jag kunde komma med glada nyheter, men läget är oförändrat i det stora hela, vilket iof är rätt bra, men Tyras utslag på kroppen har blivit fler.


När vi är ute på korta rundor så går hon mestadels bakom mig och lunkar fram, känns som att Tyras tillvaro går i slow motion just nu.


Pratade med en trevlig herre i fredags som jobbar på SVA. Helt otroligt vilken bra service det är där, man ringer till växeln, förklarar vad man skulle vilja ha hjälp med och så kopplar dom fram en. Han tog sig tid att förklara allt så bra så jag förstod =) Sen avslutade han så rart med att jag skulle ta hand om min hund nu och ha en trevlig helg =)


Jag ringde och undrade lite över bakterierna som hittats när dom odlat på olika prover från Tyra och han förklarade så bra. Jag kan varmt rekommendera folk att ringa dit.


Blir tidigt i säng idag, är trött och Tyra är inte den som är den *skratt* Hon är helnöjd med att få ligga nära och gosa =)


Hoppas ni har en bra helg allihopa! Godnatt och Sovgott!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards