Capa Tosta Big Bang

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Kort från måndagen...

Av Camilla - 9 februari 2011 20:11

Alla kort är tagna från Ronnie, jag visste inte att han tog så mycket kort på oss, men är tacksam att han gjorde det! Korten ligger huller om buller men orkade inte sortera dom i ordning...



  Här har Tyra precis hoppat upp på stenen och fångat min mössa, jag får panik inombords, för hon har inte hoppat på stenar sen långt tillbaka och man ser hur hon tvekar inför hur hon ska ta sig ner och jag försöker hinna fram för att hjälpa henne ner...           Jag hinner inte fram innan hon hoppar ner av sig själv...   Som den nöjdaste av alla nöjda vill hon vara säker på att jag ser vad hon har i munnen =)   Jag säger men hallå Tyra, det är ju min mössa och då sätter hon fart förbi mig, och är så glad över att ha snott min mössa =)   Mattes finaste lilla tjyv!                           Åh vad jag saknar dig Tyra!     Tyra pussar bort mattes tårar <3     Tyra får godis, hon är helt lyrisk över att få godis =)       Tyra sitter still en stund hos mig, tror hon vilar sig pga smärtan, och jag passar på att ta på henne så mycket jag kan, precis som att jag vill försäkra mig på något vis att jag inte ska glömma hur hennes päls känns mot min hand.     Jag älskar dig så mycket!     Man ser på Tyras ögon att hon är trött och inte riktigt sig själv...kortet är taget i slutet av vår skogsfärd..  

 
 
Ingen bild

Mia & Pixie

9 februari 2011 23:10

Vilken fin bildserie på er. Man er verkligen er kärlek till varandra och att Tyra älskar sin matte <3

 
Ingen bild

maria

10 februari 2011 10:59

Åh vad jag vill ge dig en stor bamse kram gumman. Jätte fina bilder. Hoppas att vi ses i helgen så jag får ta hand om dig:) Kram

 
Ingen bild

Paula

14 februari 2011 14:54

Otroligt härliga bilder, och värdefulla för dig. Stor kram, min vän.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 5 februari 2023 11:43

Goddag allihopa!   Känns som evigheter sen jag var härinne på bloggen för att uppdatera om vad som händer i Ayshas och mitt liv men även hennes vänners liv. Ni får ha överseende med att det tar ett tag att komma in i skrivandet igen och hur allt ...

Av Camilla - 13 februari 2017 17:41


I lördags var det dags igen för oss att prova på att tävla, jag var nervös och Aysha kunde inte för sin värld förstå vad vi skulle upp så tidigt för och ut i kylan dessutom, fy vad kallt det var, -11 hemma. Jag åkte till tävlingen med samma inställni...

Av Camilla - 8 februari 2017 19:02

Nu har det gått några dagar sen lördag 4 februari då rasklubben hade sitt årliga årsmöte. Jag beslutade tidigt under 2016 att jag från och med 2017 skulle ta paus från klubbarbete och avgå från samtliga mina uppdrag jag hade i klubben. Kände att det ...

Av Camilla - 7 februari 2017 17:36

Nu står klockan varje dag på 14.40, alla dagar i veckan och om året, men just idag, den 7 februari 2011 betydde kl. 14.40 vårt sista farväl och Tyras sista andetag togs. Jag saknar verkligen Tyra vissa dagar, men är så otroligt lyckligt lottad att ha...

Av Camilla - 6 februari 2017 17:21


Alltså jag svävar fortfarande på små moln efter gårdagens debut i Startklass i lydnad. Jag var så galet nervös men försökte peppa mig själv i att Aysha och jag är faktiskt ett team, så det hänger inte bara på henne med andra ord, utan jag måste ju fu...

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards