Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Camilla - 2 september 2010 19:03

Första laddningen med kort, dessa är från i tisdags kväll då vi entrade Böda en sista gång innan hemfärd. Kommer fler kort, men orkade inte ladda upp mer just nu =)



      Tyra sitter som hon alltid gjort sen hon var liten, måste kolla läget och filosofera lite och inte bara springa runt =)       Tyra som vi känner igen henne, fullt ös =)   Lycklig hund sträcker ut, hon har nästan alla fyra tassarna i luften =)   Tyra stirrar på en galen husse som badar, tycker hon ser ut som att hon tycker han är helt störd och borde komma upp därifrån nu =)   Tyra utforskar lite   Vad ska man med all denna sand till om inte gräva?   Udda kort, men gillar det =)   Mattes underbara tjej <3       Försöker träna lite, men Tyra är mer inne på att rikta in sig på att bita i mattes roliga byxa =)   Galen hund leker som aldrig förr =)   Tyra vill inte släppa, varför göra det när man äntligen fått tag på det allra roligaste som finns?   Jag säger Fot till Tyra och se vad hon väljer att göra? Ja, visst, det är hennes tolkning av Fot, att sitta på mina fötter *skratt*   Tyra får göra om såklart och hon föredrar den gamla versionen och rundar mig för att komma in på vänster sida.   Tror ni hon tittar på mig eller den roliga saken under min arm? *skratt* Ser fint ut iallafall =)   Vi tränar gå fot också, men ska inte ha favvo grejen under armen sådär, Tyra tränger mig lite, men tro mig, hon går riktigt fint fot när den e med =)   E man duktig får man leka =)   Men vill inte släppa taget, vill inte =)   Sitta still är tråkigt tycker Tyra =)   Vackra, vackra Tyra     Kan inte finna ord för att beskriva det jag känner för denna hund.     Tyra hoppar framfota =)   Måste känna på vattnet lite, men blä det är ju blött....   Lycklig hund eller vad tror ni? =)       Ska vi gå snart, ser det ut som hon tänker? =)   Trött tjej har rejsat färdigt och tycker nog vi ska röra oss hemmåt.

Tyckte kortet blev fint, husses fötter brevid Tyras tassar och sen vattnet som inte hinner fram innan jag tar kortet =) Mer kort kommer senare ikväll...  

Av Camilla - 2 september 2010 09:05

Gått upp i rök, vi tog bara en blixt visit till Öland och blev kvar där i några dagar =) Så underbart med Öland, tog ett gäng kort som jag lägger upp senare, min dator krånglar lite från och till. Tänkte bara tala om att vi lever och vidare uppdatering kommer senare =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards