Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Camilla - 11 september 2010 21:16

Jag är så mycket rikare på information efter dagens möte och föreläsning som Amstaffklubben ordnat med. Träffade en mycket kompetent veterinär som föreläste om amstaffen i sig och visade statistik, dom som inte dök upp missade något BIG TIME!!!!


Efter mötet hade jag den enorma lyxen att få åka hem till Tyras uppfödare, Maria, som har ett gäng valpar hemma, Tyras syskon som är 5,5 vecka gamla. Tror ni jag kom ihåg kameran? Jag blir så trött på mig själv ibland. Men man kan inget annat än säga att dom är helt UNDERBARA, sylvassa tänder, men UNDERBARA!!! Finns en valp där som jag är lite extra kär i, det är en hane som har många Tyra bollar. Det verkar vara en riktig liten illbatting med humör, men oj oj vad jag gillade honom =). Han gjorde likadant som Tyra gjorde när hon var liten, en grej hon gör med munnen och han var lika söt han när han gjorde det =)


Hur som helst så är det ju oslagbart att få gosa med valpar och lukta på dom och känna på deras lena magar, men finns inget bättre än att komma hem och ha sin allra egen illbatting här hemma som möter en med glädje och som inte kissar inne och som tror att allt som existerar måste in i munnen *skrattar* Tänk att min Tyra varit så pytte pytte liten.


Nu blir det bums i säng, är så trött. Var mitt första möte som Amstaffklubben har och jag måste säga att jag är enormt glad över att jag har kennel Capa Tosta som uppfödare. Nu känner jag inte dom andra såklart, men oj oj oj vad Maria är kunnig, som jag brukar säga, hon är som en uppslagsbok, bara att fråga henne så kommer hon med ett svar.


Godnatt nu allihopa och sov så gott, det hoppas jag på att få göra =)

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards