Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Camilla - 22 september 2010 18:50

Tyra har fått sin kvällsmat senare ikväll för det blir ju ingen frukost  imorgon för henne. Kl.7.45 ska vi vara på Strömsholm för operation, jag är lite nervös. Egentligen är det bara dumt att vara det för finns ju inget jag kan göra, för trots all forskning och sökning efter information på nätet kan jag nog inte (än) operera *skrattar* Nä, skämt å sido, klart det känns lite halv jobbigt, men Tyra har ett lejonhjärta som husse brukar säga, så hon kommer klara det här fin fint och sen förhoppningsvis slipper vi en hel del strul framöver *hoppas*


Jag kan bli alldeles varm hjärtat när jag tänker på hur mycket Tyra ger mig. Det är ju inte bara själva Tyra som är en glädjekälla och som får mig varm, tack vare henne har jag även lärt känna människor jag aldrig skulle täffat annars och jag är så glad över att ni kom in i mitt liv =)


Snart är det dags att schamponera den lilla damen, hon sover än så länge, lyckligt ovetandes om en analkande dusch *skrattar* Tyra är som sagt rätt less på sånt vid det här laget, men det här är desinfektionsschampoo inför operation imorgon, och det måste göras.


Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards