Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Camilla - 1 juli 2010 21:01

Hur härligt måste det inte ha kännts för ägarna när det budskapet kom? Jag tror jag hade svimmat. Jag är så glad över att Zlata är tillbaka där hon hör hemma. Förövarna hade förmodligen tänkt använda henne till hundkamp, ursch vad fruktansvärt. Jag har någonstans försökt inbilla mig att sånt numera tillhör historien, men idioter kommer ju finnas i alla tider tydligen och jag är så glad att Zlata slapp vara med om något så vidrigt och hemskt. Ärendet är polisanmält så nu hoppas jag att idioterna åker dit så det bara smäller om det.


Stort Grattis till ägarna till Zlata, så skönt att hon är tillbaka!

Av Camilla - 1 juli 2010 09:43

Det gör ont i mitt hjärta när jag loggar in på forumet och läser de fruktansvärda som hänt. Vet inte hur jag skulle klara det om det hände mig. Nu vädjar jag till alla därute att hålla ögon och öron öppna. Känner inte dom drabbade, men vill hjälpa till så gott jag kan. Nu håller vi allt vad vi kan för att stackars Zlata får komma hem igen!

 

 

Zlata försvann igår tisdagen den 29/6 utanför Hemköp i
Sundsvall vid 21 tiden. Vet du var hon befinner sig eller sett henne
tveka inte att höra av dig!
Hon är ♥ ÄLSKAD ♥ och SAKNAD ..
Vet du något så hör av dig på tel:0722026854
 

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards