Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Camilla - 16 juli 2010 14:02



  15 juli...mattes fina raring   15juli..Tyra tror sig höra något som hon inte tycker ska vara på gården.   15juli....Tyra ställer sig på ett bättre ställe där hon har mer koll enligt henne och boffar lite mot det osynliga monstret...   15juli...Tyra tittar på mig precis som att gör något då =)   15juli...blommor i gräsmattan =)   15juli...Tyra ser så himla sur ut på den lilla väderkvarnen *skrattar*   15juli.. Tyra har så fina ögon =)   15juli...Tyra råkar kliva på en jätte super farlig sak på marken som nästan lät som en skallerorm när hon rörde den. Hon hoppar i jätte fart därifrån och börjar sen inspektera det farliga vidundret =)   15juli...vad kan det vara som är så farligt? =)   15juli..Tyra tar mod till sig och biter i den farliga saken och tröttnar rätt fort när hon inser att det bara var en utblommad blomma =)   15juli...Sommarbild =)   15juli...Tyra äter smultron   15juli...Tyra strosar runt på gården och kollar läget =)   15juli....Tyra kikar fram bakom busken för att kolla att jag är kvar =)   15juli....Tyra och jag låg på en filt på gräsmattan igår och njöt...   16juli....En stor älgkalv överraskade mig när jag kom åkandes på vägen, stannade bilen fort och tog kort =)   16juli...Så otroligt vackra djur...skulle så gärna vilja känna på dom stora fina öronen =)       16juli...Bonden hade slagit lite gräs på åkern så det var perfekt att gå, så jag och Tyra tog oss en promenad =)   16juli...himla massa blommmor =)   16 juli...kommer du någon gång matte?   16juli...När vi närmar oss hjorthägnet så hör vi massa konstiga skrik/läten, jag började undra om någon hjort hamnat på fel sida av staketet. Tyra undrar nog också vad som låter...   16 juli...lukta på blommor och äta gräs =)     16 juli...Tyra vittrar hjort...   16juli....Tyra hittar hjorten men jag säger att vi ska låta dom vara och gå förbi och hon lyder så fint =)   16juli...Tyra och blommor =)     16juli...här går hon så fint förbi, blir så stolt över henne när hon är så lydig bland vilda djur...   16juli....hjortar =)

16juli...Tyra springer runt på åkern, vi tog en extra sväng in i skogen för att kolla så det inte var någon hjort på fel sida av staketet, men fann ingen så vet inte vad som lät ärligt talat.   

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards