Capa Tosta Big Bang

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Camilla - 7 juli 2010 14:00

Idag på förmiddagen åkte jag och Tyra till skogs för att strosa runt och så tog jag med en sjal som vi sen använde till att träna lite med. Det som var skönt i skogen var att det inte var några enträgna mygg och så var det skugga pö om pö och så fläktade det lite. Vi gick en sväng och sen satte jag Tyra och gick runt på ett stort område och "tappade" sjalen på ett ställe. Inga problem för Tyra att leta upp. Så andra gången tog jag ett större område och dessutom la sjalen under mossa så bara en liten liten bit stack upp. Tyra jobbade på bra och fann den med utan problem. Tyra gillar att jobba med näsan och huvet det märks, hon blir taggad när det är dags att "jobba" som jag säger innan vi ska göra något ihop so team =)


Resten av dagen kommer vara lugn, jag ska snart åka iväg och jobba, känns inte alltför lockande med denna envisna förkylning men det får bara gå. Tog några kort på min arbetsglada tjej =)


  Tyra kollar så jag hänger med =)   Tyra söker för fulla muggar =)   Och när hon funnit trasan kommer hon till matte för att få leka som belöning =)  

Presentation

Once you go amstaff, you´ll never go back!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards